Понеділок, 20.05.2024, 03:14
Вітаю Вас, Гість

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ 

Впровадження новітніх технологій та учнівського самоврядування в позашкільному закладі з метою підвищення рівня екологічної культури і грамотності підростаючого покоління та активізації природоохоронної роботи

 

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ 

  • максимальне охоплення учнівської молоді до вивчення і збереження довкілля;
  • виховання екологічно грамотної особистості, підвищення екологічної культури молоді;
  • розвиток дослідницьких і творчих здібностей, творчого мислення;
  • формування інтересів до науки, виробничої діяльності в галузях сільського і лісового господарства, екології та охорони природи, задоволення потреб у професійному самовизначенні;
  • поглиблення національно-народознавчої освіченості, вивчення історико-культурної спадщини  регіону;
  • формування активної життєвої позиції, здорового способу життя, організація оздоровлення гуртківців;
  • організація дозвілля учнівської молоді та залучення її до масових екологічних заходів;
  • поліпшення інформаційно-методичної роботи з педагогічними працівниками щодо питань удосконалення навчально-дослідницької, творчо-виробничої, природоохоронної діяльності та екологічної освіти; 
  • впровадження нових нетрадиційних форм і методів роботи з гуртківцями та новітніх технологій.

 

МОДЕЛЬ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ПОЗАШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

ЦЕНТР ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

МЕТА: Забезпечити розвиток і саморозвиток вихованця, формування його екологічної культури, здатності до самореалізації у сучасному суспільстві

 

ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДМАЙСТЕРНОСТІ

 

  • Школа молодого педагога;
  • Школа психолого-педагогічної майстерності керівника гуртка; 
  • Педагогічні ради;
  • Методичні об’єднання;
  • Семінари