ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ
Впровадження новітніх технологій та учнівського самоврядування в позашкільному закладі з метою підвищення рівня екологічної культури і грамотності підростаючого покоління та активізації природоохоронної роботи
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ
- максимальне охоплення учнівської молоді до вивчення і збереження довкілля;
- виховання екологічно грамотної особистості, підвищення екологічної культури молоді;
- розвиток дослідницьких і творчих здібностей, творчого мислення;
- формування інтересів до науки, виробничої діяльності в галузях сільського і лісового господарства, екології та охорони природи, задоволення потреб у професійному самовизначенні;
- поглиблення національно-народознавчої освіченості, вивчення історико-культурної спадщини регіону;
- формування активної життєвої позиції, здорового способу життя, організація оздоровлення гуртківців;
- організація дозвілля учнівської молоді та залучення її до масових екологічних заходів;
- поліпшення інформаційно-методичної роботи з педагогічними працівниками щодо питань удосконалення навчально-дослідницької, творчо-виробничої, природоохоронної діяльності та екологічної освіти;
- впровадження нових нетрадиційних форм і методів роботи з гуртківцями та новітніх технологій.
МОДЕЛЬ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ПОЗАШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
ЦЕНТР ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ
МЕТА: Забезпечити розвиток і саморозвиток вихованця, формування його екологічної культури, здатності до самореалізації у сучасному суспільстві
ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДМАЙСТЕРНОСТІ
- Школа молодого педагога;
- Школа психолого-педагогічної майстерності керівника гуртка;
- Педагогічні ради;
- Методичні об’єднання;
- Семінари